Alternativa k webu – fanpage na Facebooku

A view of Facebook's logo May 10, 2012 i

Kromě webových stránek je možné založit si fanpage na Facebooku. Koneckonců, je to největší sociální síť na světě. Má více než 1 miliardu uživatelů, takže byste tam měli být. Fanpage vytvoříte si zdarma a uděláte to rychle. Můžete zadat základní údaje o společnosti, umístění, popsat nabízené produkty a zadat otevírací dobu. K tomu můžete umístit dvě fotografie (avatar a jeho pozadí).

Jaké jsou klíčové funkce?

- Přidání fotografií a popisů,
- Soukromé zprávy,
- Veřejné příspěvky na Vaší „zdi“
- Komentáře a možnost kliknutí „to se mi libí“.

Jaké jsou výhody stránky na Facebooku?

- Účet na FB umožňuje aktuální a rychlý kontakt s Vašimi zákazníky,
- Fanpage zakládá se velmi rychle a zdarma,
- Je to globální portál – takže můžete získat mezinárodní zákazníky.

Jaké jsou nevýhody stránky na Facebooku?

- Fb nemá nástroje pro zobrazení a popis nabídky,
- Může brzy se stát, že móda na FB mine,
- Na FB nemusí být Vaše cílová skupina,
- Nedostatek některých funkcí, například fórum, možnost prezentovat reference,
- Nemůžete mít možnost libovolně spravovat rozvržení stránky,
- Musíte získat návštěvnost na stránce a reklama na Fb stojí nemálo – platíte za zobrazení a kliknutí a můžete nastavit denní a celkový rozpočet kampaně.

Facebook je především nástroj pro budování komunity, a ne pro prezentaci potenciálním zákazníkům nabídky společnosti. Stojí za to založit fanpage, ale hlavně jako doplněk k běžné stránky, a nikoli místo ní. Zvláště, že uživatelé, kteří našli fanpage, obvykle hledají odkaz na webovou stránku firmy, aby se mohli dozvědět více.

Doporučujeme Vám založit fanpage na Facebooku a obyčejné webové stránky. Vyberte servis s hotovými webovými stránkámi – můžete ušetřit a investovat peníze na propagace. Na svých webových stránkách umístěte widgety vedoucí na Vaši stránku na Facebooku – tak, aby uživatelé mohli kliknout „to se mi libí“.

By mfirma |