Postupujte podle osvědčených principů, aby Vaše www stránky byly co nejvíc čitelné a transparentní:
-menu Vaší vitríny může být standardní. Nejčastěji se nachází nahoře nebo na levé straně.
-přesně popisujte podstránky, postarejte se, aby podstránky byly se sebou logicky spojené.
-zkontrolujte, zda zálohy ve Vašem menu nenakládají se na sebe, nebo tlačítka se nepřekrývají.
-vyhněte se řešení příliš dalekých od přijatých standardů. Tvořivost je žádoucí vlastnost, ale nepřehánějte při uplatňování inovací. Pamatujte, že informace jsou na prvním místě!
-přizpůsobte grafiku k vlastním činnostem.
-vyhněte se umístění na stránce velkého počtu grafik, animací a také jiných prvků, které zpomalí čas načítání v prohlížeči.
-zálohy v menu a také tlačítka by měly vypadat standardní. Pokud chcete na ní umístit speciální písmo, postarejte se, aby bylo čitelné.
-přizpůsobte délku stránek tak, aby uživatel nemusel procházet jejich obsah svislým nebo vodorovným pruhem.
-pokud chcete vytvořit vitrínu v několika verzích, vyhněte se umísťování textů v různých jazycích na jedné stránce. Bude líp, pokud povolíte uživatelům přepnout verze pomocí tlačítka.
-postarejte se o kvalitu Vašich fotek, ale nepřehánějte s jejich velikostí, aby klienti s pomalejším Internetem neměli problémy s jejich zvětšením. Vyhněte se málo profesionálních grafik, vyrobených na nekvalitním vybavení.
-dávejte pozor na vtipné grafiky, zejména velmi kontroverzní. Ne každý z nás má smysl pro humor, uživatelé můžou neocenit Vaše vtipy.
-podepište každou důležitou fotku v galerii, aby klient nemusel přemýšlet, co na ní je. To je dodatečná reklama a výborné místo pro umístění klíčových slov.
-nenechávejte prázdné podstránky, položky jako “během realizace”. Obsah uveďte na stránky teprve, jak je dřív připravíte.