Grafika ve tvorbě WWW stránek

grafika-teczowa-komputerowa-kostka

Dobré grafické zpracování stránky, vůbec neznamená, že je to umělecké dílo. Musí uživateli zatraktivnit vyhledávání ve vyhledávači informací o Vaší firmě, asociovat se s Vaší branží, ale by neměla být cílem samém o sobě.

Uživatelé nejčastěji navštěvují podstránku “O nás” a také “Kontakt”. Nicméně někteří z nich by chtěli více znát Vaši nabídku, například se podívat na Vaše projekty. Postarejte se, aby kvalita připojených obrázků neodrazila potenciálních klientů Vaší firmy. Pokud umístíte na stránkách grafiky se špatnou kvalitou, klienti si můžou myslet, že jste nedbali. Úroveň fotografií v galerii je důležitá zejména v případě vitrín fotografických kanceláří. Jejich majitelé by měli zvolit jejich nejlepší práce a prezentovat jejich rozmanitost.

Je třeba dbát, aby nepřidávat na WWW stránky příliš mnoho fotografií, protože uživatelé nebudou chtít je prohlížet a vůbec se vzdát návštěv Vaší vitríny. Fotografie je dobře umístit na příslušných stránkách, několik na každé. Nejlépe se fotografie prezentují v podobě miniatur s možností následného zvětšení. Nenuďte zákazníků příliš velkým počtem svých projektů. Zadejte na stránkách pouze Vaše největší úspěchy, zvolte grafiky v nejlepší kvalitě.

By mfirma |