JAKOU STRATEGII PŘIJMOUT BĚHEM TVORBY INTERNETOVÉ VITRÍNY – část 2.

Přemýšlejte na sebe.

Jak chcete být vnímaní v pracovním životě? Jako profesionální nebo nekompetentní zaměstnanec, který dobře nesplňuje své povinnosti? Váš web bude svědčit o kompetencích Vaší společnosti. Dobrá stránka přitáhne klienty k její návštěvě, špatná odradí, aby Vás kontaktovat. Musíte se pokusit prezentovat ji co nejlépe.

Pamatujte! Internetové stránky jsou vizitkou Vašich služeb. Nedovolte, aby nedokonalá vitrína poškodila Váš vzhled.

Klient, který navštěvuje Vaše stránky co nejdřív si musí všimnout, jaký je jejich obsah, cítit jejich důvěru. Důvěryhodné, přátelské pro uživatele WWW stránky:

-mají klidné, příjemné barvy. Vyhněte se světlým barvám, zvolte harmonii barev.
-mají rozložení, které je transparentní, snadno čitelné a konvencionální.
-obsahují pouze aktuální a osvědčené údaje (aktualizujte zejména vlastní kontaktní údaje, velmi špatný dojem činí nechání zastaralé propagační nabídky).
-neděsí klienty davem nestrukturovaných informací.
-obsahují kontaktní údaje Vaší firmy, anonymní stránky, které vyvolávají otázky zákazníků.
-obsahují texty, které nemají ortografické a jazykové chyby – pokud psaní není Vaše nejsilnější stránka, pověřte psaní textů odborníkům, znamená copywriterům.
-netočí na uživatele reklamami, nestraší nápisy.
-jsou umístěné na stabilním a bezpečném serveru, to vylučuje možnost častých poruch a pauz k přístupu.

Grafiky, animace a ozdoby nemají příliš velkou váhu. Nejdůležitější je důvěryhodnost!

About

View all posts by