Neplacené formy propagace webových stránek na Internetu

praca4-665x309

Neplacená reklama na Internetu také jako jiné její druhy přináší očekávaný výsledek, ačkoliv vyžaduje opravdu hodně práce. Hlavním cílem takové propagace je zvýšení počtů sponzorovaných odkazů, které odkazují na naše WWW stránky. Je výhodná zejména z důvodu zkrácení doby, kterou musí projít, před tím než se naše vitrína zobrazí ve vyhledávači, a o určité době zvýší její pozici.

Nejpopulárnější druhy reklamy zdarma:

- inzeráty v populárních servisech - umisťování inzerátů zdarma v servisech jako i-bazar.cz, inzeraty.hyperinzerce.cz, bazos.cz. Ony také umožňují přidat odkaz Vaší adresy WWW.

- samostatná katalogizace - přidávání položek o stránkách do katalogů zdarma.

- internetová fóra - aktivita na internetových fórech, např. popsání své nabídky v speciálně k tomu určeným fórovým sekcím. Je možné zkusit umístit svou adresu v zápatí, která se bude ukazovat ke každému našemu komentáři. Uvědomte si však, zda to umožňují IT pravidla fóra, jinak moderátor může uzavřít nám přístup.

- samostatná publikace článků v servisech zdarma.

- zasílání klientům informací o slevách v podobě newsletteru.

- výměna bannerů - umístění grafické reklamy na obecné stránce výměnou za přidání bannerů na našich stránkách.

- optimalizace kódu - můžete použít hotové šablony, jako např. nabízené servisem mfirma.cz, který má optimální kód HTML, připravený podle pozicionování.

Používajíc neplacené metody propagace, musíte být trpěliví. Určitě, přinesou očekávané výsledky, ale vyžadují čas. Nejlepší výsledky dosáhnete používající největší počet různých druhů reklam.

Během propagace je třeba v první řadě postupovat podle dříve připraveného plánu. Zaměřte se na propagaci své vitríny mezi konkrétním typem uživatelů, reklamu přesměrujte do určeného targetu. Pokud vedete kosmetický salon, inzerujte stránky na fórech pro ženy, vyhledejte katalogy s branžemi. Pokud prodáváte zařízení pro péči o králíky, svou vitrínu propagujte na fórech určených pro milovníky těchto hlodavců, zvažte umístění banneru na webových stránkách věnovaných chovu zvířat.

Kdy se Vaše firma rozvíjí více, můžete zvolit novější formy propagace a naplánovat připravenou na větší měřítko reklamní kampaň. Avšak pamatujte, že neexistuje žádný zlatý předpis na efektivní propagaci stránek na Internetu. Pro jednu branži forma může být výhodnější než pro jinou. Neustále musíte kontrolovat výsledky své práce a vyvodit závěry, abyste mohli nejlépe připravit propagační strategii.

By mfirma |