Pozicionování pomocí sponzorovaných odkazů (Google AdWords)

Sponzorované odkazy jsou textová reklama, která se objevuje spolu s  organickými výsledky hledání, ukazoványmi uživatelům Internetu přes vyhledávač Google (viz níže). V současné době je to nejoblíbenější a nejefektivnější forma reklamy na Internetu. Dobřé připravená reklama přitáhuje potenciální klienty. Na druhé straně, špatně zaprojektovaná kampaň nepřináší očekávané zisky. Pro dobrou propagaci společnosti ve vyhledávači, je nutné neustálé hledat odpověď na klíčovou otázku: zda-li se moje reklamy docházejí k těm uživatelům Internetu, ke ketrým by měly? Jen dobrá znalost nástrojů a zkušenosti ve vedení desítek kampaní pomohou najít odpověď na otázku a účinně reagovat na vznikající dotazy a potřeby.

My taky nabízíme kampaň Google AdWords – zveme na mfirma.cz.

About

View all posts by