Propagace webových stránek v síti

602-0

Sama stránka v síti to příliš málo, aby efektivně propagovat marketingovou akci. V servisu mfirma.cz najdete různé služby, díky kterým budete existovat v internetovém prostředí. Zkontrolujte, zda Vaše konkurence už je používá a nebuďte pozadu!

Přidejte vizitku Vaší společnosti do stránek Google Plus

Stránky Google Plus jsou dostupné po vytvoření v Google účtu Google+ a zobrazují se ve výsledcích hledání Google, když zadáte hledanou službu (např. kadeřník). Na mapě jsou označené všechny firmy, které k ní přidaly vlastní vizitku. Google rozpoznává místa, z kterého se spojujete s Internetem, a určuje mapu vhodnou pro oblast. Díky tomu zákazník bude moci velmi snadně najít cestu do Vaší firmy. Pokud Vaše konkurence už přidala svou vizitku do výsledcích hledání Google, nemůžete tam chybět!

Vytvořte firemní adresu email

Korespondence s klienty pomocí emailové adresy s názvem Vaší domény (např. kancelar@hovkraliku.cz) má dvě hlavní výhody. Za prvé, vytváří prospěšný vzhled Vaší firmy. Ukazujete klientovi, že používáte profesionální řešení, a jste si vědomí marketingových mechanismů. Za druhé, díky této speciálně vytvořené emailové adrese, zákazníci budou pamatovat název domény, což má vliv na počet návštěv a doporučení Vašich stránek.

Vsaďte si na profesionální reklamní kampaň Google AdWords

Kampaň na základě sponzorovaných odkazů je velmi velký a efektivní reklamní nástroj. Díky němu Vaše stránky, a to i v případě, kdy byly v poslední době vytvořeny a mají nízkou pozici ve výsledcích hledání, hned se najdou na prvních pozicích v Google. Kromě toho, zde neplatíte měsíčně za každé klíčové slovo, jak je to v případě pozicionování, jenom za kliknutí uživatele v odkaz, to znamená osoby, která potenciálně má zájem o Vaši nabídku.

Reklama v Google je placená od každého vstupu na stránky, můžete ji však spravovat tak, aby klepnutím odstranit uživatele Internetu, kteří vůbec nemají zájem o Vaši nabídku (reklamu lze zúžit pouze do oblasti, např. pokud Vaše firma působí jenom v Ostravě, bude zobrazena jenom lidem v Ostravě). Přemýšlejte, pokud věnujete 300 Kč, aby získat jednoho zákazníka, a Vaše provize za provedenou službu je 2000 Kč, tak pokud prostřednictvím Google AdWords získáte dodatečné zakázky, utratíte nebo získáte? Pro nás odpověď je jednoduchá.

Prodáváte své služby v jiných zemích? Vytvořte jazykové verze Vaší stránky

Na mfirma.cz můžete vytvořit internetovou vitrínu v různých jazycích. Stránky v každé jazykové verzi můžete editovat stejně jako ty české.

Texty jsou vizitkou Vaší firmy

Vytvořte si jednotlivé popisy z ohledem na specifiku Vaší branže a přijatou Vámi marketingovou strategii. Důležité je taky vybrat dobrý slogan.

Klíčová slova jsou základem

Pověřte našim konzultantům výběr nejlepších klíčových slov pro Vaše stránky. Budete moci je použít během tvorby textů, přidat je do nastavení vitríny, a také vzít v úvahu v popisech umístěných v katalozích. Naši konzultanti zaměří se na individuální vlastnosti Vašeho podnikání, branži, v nějž působíte. V první řadě zkontrolují, které dotazy jsou nejčastěji zasílané uživateli. Díky tomu budete moci ještě naplánovat svou marketingovou strategii. Nehledejte ve tmě, důvěřujte našim radám.

Profesionální statistiky? Pouze s Google Analytics

Hledáte podrobné informace o uživatelích, kteří navštěvují Váš web? Chcete vědět z jakého místa na světě uživatelé Internetu ji navštěvují nejčastěji? Zajímá Vás, na které podstránce zastavují se nejdelší dobu? Pokud jste odpověděli na tyto otázky kladně, potřebujete pokročilý nástroj, jakým je Google Analytics. Naši odborníci pomohou Vám přidat k němu Vaše stránky.

By mfirma |