Správa www stránek

Stoprocentně využíváte možnosti, které poskytuje Internet? Možná už čas, abyste začali mít zájem o dodatečné služby, které nabízí servis mfirma.cz?

Pamatujete o pravidelné propagaci Vašich webových stránek? Nestačí pokud jednorázově přidáte položku ohledně ní do katalogů nebo zadáte Vaši nabídku v aukčním servisu. WWW stránky musí “žít”, aby se staly ziskové.

Internet se mění každodenně, objevují se na něm novější informace, neztraťte stránku kvůli její objemu. Proto pravidelně přidávejte položky o vitríně do nových katalogů, vypovídejte se na fórech. Zkontrolujte různé způsoby propagace a zvolte ty nejvíc efektivní. Volba je na Vás, avšak je důležité, abyste pokračovali v propagaci svých WWW stránek.

Použili jste už všechny druhy propagace zdarma a chtěli byste víc efektivně propagovat WWW stránky? Rozhodněte se na kampaň Google AdWords. Je to velmi efektivní druh propagace internetových stránek. Díky ní se Vaše stránky zobrazí nahoře výsledků hledání a také na speciálně zvýrazněných místech, takže zákazníci najdou Vás ještě rychleji.

Reklama Google AdWords je nástroj, který Vám pomůže efektivně propagovat Vaši společnost prostřednictvím internetových stránek. Přemýšlejte o tom, zda byste měli věnovat desítky korun, aby získat klienta, který Vám přinese zisk, jaký získáváte s každou objednávkou? Nakupte zkušební kampaň na mfirma.cz a uvidíte sami, že stojí za to, aby investovat v reklamu.

I když je to málo pravděpodobné, je možné, že Google AdWords není nástroj, který poskytne Vaší společnosti největší zisk. Neexistuje žádný správný předpis pro efektivní reklamu. A proto doporučujeme, abyste nakoupili zkušební kampaň a přesvědčili se, zda Google AdWords vyhovuje Vašim potřebám.

Možná část našich klientů klade otázku: Stránky mám až několik měsíců, propagoval jsem firmu v síti. Proč mám mít web, který bude přetrvávat po mnoho let?

Webové stránky společnosti by měly být tak dlouho, jak budete prodávat své služby. Zákazníci stále přichází, odkud mají čerpat informace o Vaší společnosti, pokud ne z internetových stránek? Vaše služby budou chtít používat čím dál mladší zákazníci, kteří hledají poskytovatele služeb hlavně na Internetu. Kromě toho, čím delší působí Vaše webové stránky, tím lepší pozici získávají ve vyhledávači, takže snadněji je můžete propagovat. Přemýšlejte také o uživatelích, kteří někdy navštívili Vaši vitrínu, snad stálých klientech. Pokud si všimnou jí absenci, může se jim zdát, že Vaše společnost přestala existovat nebo má nějaké finanční potíže, pokud se musí vzdát důležitého prvku, kterým jsou WWW stránky.

Dobré spravování internetových stránek v dlouhodobém období je:

-neustále udržování domény.

-aktualizace obsahu stránek, pravidelné změny.

-propagace vitríny v síti pravidelně a mnohými způsoby.

-obnovení vzhledu stránek (např. změna šablony na jinou – v servisu mfirma.cz můžete to provést bez rizika útraty již zadaných údajů).

-informování zákazníků o životě společnosti v sekci novinky, chlubení se získanými a důležitými zakázkami.

-údržba stránek na serverech, které poskytují dlouhodobé nepřerušované zobrazení.

About

View all posts by